Volkswagen го претстави својот прв електричен седан – големиот ID.7 – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Volkswagen го претстави својот прв електричен седан – големиот ID.7

Големиот ID.7 ќе биде круна на електричната понуда на Volkswagen – базиран на ID.Aero концептот, големиот електричен седан ќе пристигне во втората четвртина на оваа година и ќе се нуди на глобалниот пазар.

Volkswagen на CES (Consumer Electronic Expo) ни понуди прв поглед на електричниот ID.7. Да, автомобилот е скриен позади психоделична камуфлажа свети во темница – но ова е автомобилот кој ќе го видиме во неговата финална форма за само неколку месеци. ID.7 е голем електричен седан кој е долг безмалку 5 метри, а Volkswagen сака да го позиционира како директен конкурент не само на Tesla Model 3, туку и на луксузниот Mercedes EQE.

Според најавеното, ID.7 ќе се нуди во Европа, во Северна Америка и во Кина. Големото меѓуоскино растојание од дури 2970 милиметри гарантира многу простор во кабината, а според некои информации Volkswagen цели и кон голем багажник со капацитет од над 500 литри. Истовремено, кабината добива огромен 15-инчен централно-поставен мултимедијален уред со подобрена ергономија во однос на ID.3 и ID.4, напредни гласовни команди и паметен клима уред кој ќе го препознае возачот и ќе ја прилагоди климата пред тој воопшто да влезе во автомобилот.

„Со новиот ID.7, ја прошируваме нашата гама на електрични модели во повисоките сегменти“ – изјави Thomas Schäfer, главниот извршен директор на Volkswagen Патнички Возила и додаде – „Седанот ќе понуди врвна технологија и врвен квалитет. ID.7 е еден од десетте нови електрични модели кои планираме да ги лансираме до 2026. Нашата цел? Да понудиме одржливи продукти за нашите купувачи во сите сегменти.“

Интересен детал – ID.7 нема конвенционални рачки на вратите, туку сите површини се мазни и чисти. Сето ова е со цел да се постигне подобра аеродинамика и според најавите се очекува коефициентот на отпорот на воздух да биде 0.23 или 0.24. Volkswagen најавува електрична автономија „до 700 километри“.

Поврзано:   Златно Тркало 2024: Победници се Porsche Panamera, Audi Q8, Volkswagen ID.7, Opel Corsa и Mazda CX-60!

Оваа верзија најверојатно ќе има батерија со капацитет од 86 kWh, додека „обичните“ верзии би требало да имаат батерии со капацитет од 77 kWh. Ќе се нудат неколку различни верзии – понудата ќе започнува со верзии со еден електромотор кој испорачува 201 коњска сила, додека помоќните GTX верзии се очекува да имаат два електромотори и околу 300 коњски сили. Познавачите кажуваат дека можеме да очекуваме и караван, некаде во текот на 2024.



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.