full screen background image
Search

ТЕСТ: Range Rover Evoque D150 S AWD A9 MHEV – Неуморно привлечен!

Најмалиот модел во портфолиото на Range Rover и понатаму продолжува да нè импресионира – а сега со ефикасниот лајт-хибриден турбодизел, луксузниот компактен SUV е неуморно привлечен!

За прв пат седнавме зад управувачот на новиот Evoque пред нешто повеќе од една година. Во тие 15-тина месеци, компактниот SUV на Range Rover – кој неодамна беше избран за Најпосакуван Автомобил во Македонија – започнавме сè повеќе да го забележуваме по нашите улици и кога и да го здогледаме, ни изгледа привлечно.

Британците имаат поинаков пристап кон луксузот. Онаму каде германските (па и јапонските) брендови се наметнуваат со агресивен и уште-цртка-ваму-уште-цртка-таму дизајн, британските настапуваат со порезервиран, поцивилизиран дизајн. Нема непотребни дизајнерски детали, нема нападни елементи – едноставно, моделите на Range Rover (па дури би рекле, и сите други модели во сегашната гама на JLR) се самоуверени, горди и достоинствени.

Нема бегање од фактот дека Evoque е убав автомобил.

Моделот за кој денес ќе зборуваме е во Navrik Black црна боја, поставен на големи, 20-инчни тркала. Ќе бидеме искрени и ќе кажеме дека во нашите очи, црната боја не е најдобриот избор за Evoque – нему повеќе му прилегаат посветли бои, каде поубаво се гледаат чистите линии на дизајнот.

Без разлика – нема бегање од фактот дека ова е убав автомобил. Ни се допаѓаат тенките предни светла, ни се допаѓаат и тенките, тродимензионални задни светла, ни се допаѓаат рачките кои се вовлекуваат во вратите кога ќе започнете да се движите… Всушност – навистина ни е тешко да најдеме детал кој не ни се допаѓа.

Рафинирана, беспрекорна и луксузна кабина

Слична е приказната и во ентериерот. Ја отвораме широката возачка врата и нè пречекува модерна, минималистичка и рафинирана кабина, каде многу внимание е посветено на дизајнот, на ергономијата, на материјалите и на завршната обработка.

Поврзано:   ПРЕМИЕРА: Land Rover Defender добива V8 со 525 коњски сили!

Возачката позиција е идеална – иако е SUV, лесно се наоѓа ниска, подинамична возачка положба. Секако, за оние кои сакаат да седат малку повисоко, се добива и тоа. Прегледноста е задоволителна, но купеовската форма на Evoque наметнува одреден компромис кон погледот низ задниот дел – но затоа тука се камерата и сензорите за паркирање.

Сите површини кои можете да ги допрете се покриени со квалитетни и меки материјали, но и фино-текстурирани. Перфорираната кожа со која се обвиени седиштата делува особено рафинирано. Патем, седиштата се со загревање – прекрасно и бесценето парче опрема во ладните есенски и зимски денови.

Пред возачот се поставени дигитални – и супер-конфигурабилни – инструменти, додека на централната конзола се поставени два екрани – едниот за мултимедијалниот уред, другиот за клима-уредот, режимите на возење и слично. Сите контроли се логично распоредени и групирани – па контролите за клима уредот и загревањето на седиштата се на истата локација. Практично и лесно за користење, и без скоро никакво „лутање“ низ екрани. Ова е вистинскиот начин за дигитализација на ентериерот на еден автомобил.

Како што напоменавме кога за прв пат го возевме новиот Evoque – сега конечно и патниците на задната клупа имаат доволно простор. Благодарение на продолженото меѓуоскино растојание, сега и патниците „позади“ имаат доволно простор како за главите, така и за нозете. Немаме забелешки ниту на багажниот простор, кој е со капацитет од 591 литар, односно 1383 литри со преклопени задни седишта.

Комфорен во град, комфорен на автопат, подготвен за теренски предизвици

Зад управувачот, Evoque повторно ги истакнува своите нагласено-аристократски гени. Секојдневното живеење со Evoque е лесно – низ град е доволно компактен и маневрабилен, прегледноста е задоволителна, а рафинираноста доаѓа на прво место. Од друга страна, Evoque може да биде и сосем доволно агилен и спортски, но и компетентен во оној момент кога ќе заврши асфалтот.

Поврзано:   Land Rover ја прославува продажбата на еден милион примероци од Range Rover Sport

Секако, тука главниот збор го има напредниот Terrain Response систем на Land Rover кој овозможува исклучителни теренски перформанси – сепак, не би бил Range Rover ако не е способен надвор од асфалтот.

Да, во ред – јасно ни е дека ретко кој сопственик на Evoque навистина ќе би побара неговите теренски лимити, но сепак убаво е да се знае дека Evoque нема да остане заглавен во првиот момент кога „ќе снема асфалт“. Дополнително, ќе напоменеме дека Evoque е еден од најтивките и најрафинираните модели во својата класа кога ќе излезете на автопат.

2-литарски MHEV турбодизел, автоматски менувач, погон на сите четири тркала

„Нашиот“ Evoque дојде со 2-литарски турбодизел со 150 коњски сили и 380 Nm вртежен момент, кој добива и Mild Hybrid технологии – а оттаму и MHEV ознаката во името. Без да навлегуваме во премногу технички детали, овој систем користи напреден стартер-генератор кој овозможува дополнителна моќност во оние моменти кога автомобилот би трошел највеќе гориво – при тргнување и забрзување.

Секако, таа моќност не е бесконечна, но го наоѓа своето место во секојдневното возење – а тоа пак резултира со градска потрошувачка која скоро и да не надминува 8 литри на 100 изминати километри. Силата ја пренесува кон сите четири тркала преку 9-брзински автоматски менувач кој без приговор „си ја брка работата“. Оваа конфигурација сосем задоволително го задвижува 1890 килограми тешкиот Evoque и овозможува забрзување до 100 километри на час за 11.2 секунди и максимални 196 километри на час.

Заклучок: Најмалиот Range Rover не е ништо помалку Range Rover од другите модели на Range Rover.

Кога за прв пат седнавме зад управувачот на Evoque, рековме дека иако е најмал во понудата на Range Rover, сепак во ниту еден сегмент (освен големината, нели) не заостанува зад своите поголеми браќа. Тој заклучок повторно самиот се наметна – Evoque e неуморно привлечен. Evoque е најмал Range Rover, но не е ништо помалку Range Rover од другите, поголеми модели на Range Rover. Гордо и заслужено ја носи значката!

Поврзано:   Jaguar Land Rover одново ја дефинира иднината на модерниот луксуз!

 

Спецификации

Модел: Range Rover Evoque D150 S AWD A9 MHEV
Мотор: 2-литарски турбодизел, 4 цилиндри
Моќност: 150 коњски сили / 4000 вртежи во минута
Вртежен Момент: 380 Nm / 1750 – 2500 вртежи во минута
Менувач: Автоматски, 9 брзини
Забрзување 0-100 км/ч: 11.2 секунди
Максимална Брзина: 196 километри на час
Должина: 4371 mm
Ширина: 2100 mm (со странични ретровизори)
Висина: 1649 mm
Тежина: 1890 килограми
Меѓуоскино Растојание: 2681 mm
Багажен Простор: 591 – 1383 литри
Потрошувачка: 8 литри на 100 километри (измерена, градска)
Цена на основниот модел: Range Rover Evoque M6 eD4 – 46.500 Евра
Цена на тестираниот модел: Range Rover Evoque D150 S AWD A9 MHEV – 64.976 Евра
Повеќе Информации: https://mk.landrover.com/

Фотографии



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.