Maserati ќе се обиде да му даде втора шанса на својот седан со новата, хибридна изведба која ветува дека може да понуди врвни перформанси но и исклучителна економичност.
Ghibli Hybrid всушност не е конвенционален хибрид, туку таканарачен mild hybrid. 2-литарскиот турбо-бензинец со соработка со 48-волтниот лајт-хибрид систем испорачува вкупно 330 коњски сили и 450 Nm вртежен момент. Дополнително, Ghibli Hybrid има и електричен компресор кој влече енергија од батеријата, а сето ова овозможува забрзување до 100 километри на час за 5.7 секунди како и максимална брзина од 255 километри на час. Потрошувачка? Според официјалните податоци, меѓу 8.5 и 9.6 литри на 100 изминати километри – бројка која воопшто не е за потценување.
Свој придонес има и тежината – благодарение на помалиот мотор, Ghibli Hybrid тежи одлични 80 килограми помалку од дизелската изведба на Ghibli. Добива и специјални резонатори во издувниот систем за да го испорача оној препознатлив Maserati звук.
Ghibli Hybrid ќе го препознаете преку сините детали – ќе ги најдете на страничните отвори за воздух, шепите од сопирачките и на дел од кругот околу трозабецот на Maserati, а во кабината ќе ја пронајдете оваа боја на шевовите од ентериерот.
Дополнително, Maserati Ghibli Hybrid добива и освежен лик – препознаваме нова предна маска, нови предни и задни светла и уште неколку поситни детали. Кабината добива нов мултимедијален уред, некои нови материјали во ентериерот, како и уште неколку други ситни измени. Сето ова е прилично убаво освежување на модел кој е на пазарот од 2013.