Францускиот бренд ја претстави најтврдокорната верзија досега од Clio RS, наменета само за возење по тркачките патеки.
Clio Cup доаѓа со вграден заштитен кафез, поцврста шасија и аеродинамички додатоци кои му овозможуваат подобро управување при високи брзини. Имено, задниот спојлер создава околу 40 кг потисна сила при брзина од 193 км/ч, додека отворот за воздух на кровот ја подобрува вентилацијата во кабината.
Новиот Clio Cup е погонуван од 1.6-литарски агрегат со турбополнач и испорачува 220 кс и константен вртежен момент од 270 Nm. Погонската единица е усогласена со шест-степена секвенцијална трансмисија која менува степени на пренос за само 100 милисекунди. Автомобилот сериски е опремен со класична менувачка палка, а како опција понудени се и палки позади воланот.
Автомобилот е поставен на целосно прилагодлива суспензија, дозволувајќи им на тимовите да го сетираат автомобилот според различни услови и стилови на возење. Силата на сопирање доаѓа од вентилирачки дискови со дијаметар од 320mm опремени со четири клипни Brembo клешти напред и 260mm дискови позади.
Ентериерот на Clio Cup содржи инструмент табла дизајнирана од Cosworth Electronics со екран во боја, кој ги прикажува сите мерачи, а исто така и важни податоци за возачот, како најбрз круг, разлика во време, поставеност на патеката итн. Тука е и мултифункционален волан со седум копчиња кои служат за повеќе функции.
Тркачкиот Clio Cup се произведува во Alpine фабриката на Renault во Диеп и се испорачува подготвен за трка.