full screen background image
Search

Со новиот 308, 70% од гамата на Peugeot веќе ќе биде електрифицирана!

Електрификацијата e главен дел од стратегијата на францускиот бренд и затоа новиот Peugeot 308 ќе понуди два Plug-in хибридни погони за хечбекот и караванот веднаш по лансирањето.

Со лансирањето на плаг-ин хибридните верзии на новиот 308 во текот на оваа година, овие модели ќе ја зголемат стапката на електрификација на гамата Peugeot на 70%, вклучувајќи ги и патничките и комерцијалните возила. До 2023 година, 85% од моделите на брендот ќе бидат електрифицирани, а 100% до 2025 година во Европа.

Новиот PEUGEOT 308 ќе понуди два plug-in хибридни мотори, додавајќи на веќе сеопфатната палета на електрифицирани возила. Првата е новиот PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 кој испорачува до 225 КС комбинирајќи PureTech  турбо-бензинец со 180 коњски сили (132 kW) и електромотор со моќност од 81 kW во комбинација со 8-брзинскиот менувач e-EAT8 (од 26 g CO₂ на изминато километар и со автономија до 59 км на електрична енергија). Втората верзија е HYBRID 180 e-EAT8 која се напојува со турбо-бензинец од 150кс (110kW) заедно со истиот електромотор од 81kW и менувач e-EAT8 (од 25g C0₂ на km и до 60km електричен опсег од 100% според протоколот WLTP).

Електрификацијата на гамата PEUGEOT започна пред три години со лансирање на e-208 и, оттогаш, 100% електричните модели (e-208, e-2008, Traveller и Expert) и хибридите (3008 и 508) оставија свој белег на пазарот. Во првите пет месеци од 2021 година, PEUGEOT е втор најпродаван Бренд во Европа според вкупната продажба и веќе е трет најпродаван Бренд за електрифицирани возила. PEUGEOT e-208 и e-2008 се на второто место во нивните соодветни BEG сегменти, добивајќи дел од сегментот месец по месец.

Поврзано:   Објавени финалистите за Европски Автомобил на Годината за 2022!

„Електрификацијата е во коренот на нашата стратегија„ Моќта на избор “, која им дава на нашите клиенти можност за избор на мотор, без разлика дали е конвенционален или електрифициран, она што најдобро одговара на нивните потреби. Одличните продажни резултати на нашите електрифицирани модели покажуваат дека во Европа, ова стратегијата носи плод. На меѓународно ниво, дури и на пазарите каде се појавува електрификација, ќе го искористиме нашето портфолио на електрифицирани модели за да се истакнеме како инвентивен, премиум генералистички Бренд. Каде и да сме, сакаме да бидеме вистински двигатели на напредокот“ – вели Линда Џексон, извршен директор на PEUGEOT.

Стратегијата „Моќта на изборот“ е овозможена од мулти-енергетските платформи на групацијата, кои овозможуваат технологијата да биде поставена на највисоко ниво или онака како што нјмногу одговара на потребите на клиентите за конкретен модел – електричен, Plug-in хибрид или внатрешно согорување.

За PEUGEOT, електричната понуда вклучува и патнички и комерцијални возила. Брендот нуди 100% електрична верзија на секој од моделите во својата гама на комерцијални возила, што им овозможува на професионалците без никаков проблем да пристапат до зелените површини на големите градови, притоа уживајќи во капацитетот и комфорот, идентичен со оној кај верзиите со согорување.

 



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.