full screen background image
Search

ПРЕМИЕРА: KIA официјално го претстави електричниот EV6!

Новиот голем електричен автомобил на KIA забрзува до 100 километри на час за само 3.5 секунди!

EV6 е поставен на E-GMP платформата на корејскиот гигант, која пак овозможува 400 или 800-волтно полнење. Според најавеното, овој систем овозможува полнење од 10 до 80 проценти за само 18 минути, а 100 километри автономија се добиваат со полнење од само 4.5 минути. EV6 добива и нов систем за одржување на температурата, кој му овозможува на електричниот автомобил да има 80% од автономијата која ја има при 25 степени, дури и при -7 степени.

Karim Habib, одговорниот за дизајн во KIA кажа дека EV6 е шемата за идните модели и иднината на брендот. Новата Opposites United дизајнерска филозофија на брендот наметнува комбинација од остри стилски елементи и скулпурни форми. На предниот дел вниманието оди кон светлосните елементи и нискиот браник со големи отвори за воздух. Профилот е низок и нуди интересна комбинација од форми на купе и хечбек, а „лебдечкиот“ кров ја нагласува современоста на EV6. На задниот дел вниманието оди кон големите, мулти-дименизонални светлосни групи, а целиот автомобил има интересна, несекојдневна форма – спротивностите навистина се привлекуваат.

Кабината добива 12-инчен панел со инструменти и 12-инчен централно поставен мултимедијален уред. Двата уреди се со закривени екрани, а според KIA, системите ќе овозможат Over-The-Air надградби и услуги во реално време. Управувачот е футуристички и целата кабина е намерно минималистичка. EV6 добива Relaxation Seats кој се направени од специјални материјали и рециклирани пластики. Купувачите можат да нарачаат и многу премиум компоненти – како на пример Meridian аудио уред со 14 звучници. Приказната ја заокружуваме со багажник од 520 литри, односно преден багажник со капацитет од 52 литри.

Поврзано:   Kia го претстави првиот целосно-електричен модел - новиот EV6

Според најавеното, KIA ќе го нуди EV6 со неколку различни погонски опции. Стандардната конфигурација е со батерија со капацитет од 58 kWh и задно-поставен мотор од 170 коњски сили и 350 Nm. Верзијата со погон на сите четири тркала добива два мотори за вкупна моќност од 235 коњски сили и 605 Nm. Оваа верзија забрзува до 100 километри на час за 6.2 секунди.

Скалило погоре е батеријата со капацитет од 77.4 kWh, која овозможува верзија на заден погон со 228 коњски сили и 350 Nm, односно верзија со погон на сите четири тркала, 325 коњски сили и 605 Nm. Оваа верзија забрзува до 100 километри на час за 5.2 секунди и поминува 510 километри според WLTP мерењата.

На самиот врв е EV6 GT кој се нуди исклучиво со поголемата батерија и погон на сите четири тркала. Оваа конфигурација има системска моќност од одлични 585 коњски сили и 740 Nm вртежен момент. Оваа верзија забрзува до 100 километри на час за 3.5 секунди и постигнува максимални 260 километри на час. Според официјалните мерења, може да помине до 405 километри со едно полнење на батериите.



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.