full screen background image
Search

ТЕСТ: Jeep Renegade 1.0 GSE 120 Night Eagle – Вистинскиот одметник!

Компактниот Renegade веќе се има појавено на нашите страници – но новиот турбо-бензинец, како и новата Night Eagle специјална изведба се одлични причини за тој повторно да продефилира на CARclub.mk

Renegade ни се допаѓа – кратко и јасно. Во нашите очи, токму кај Renegade ја гледаме најдобрата интерпретација на дизајнерскиот јазик кој пред декади и декади го постави легендарниот Wrangler – кружните предни светла, вертикалните отвори на решетката за воздух, „коцкастите“ задни светла и уште еден милион други ситни детали. Renegade е несомнено Jeep – луѓето го препознаваат и му се радуваат, а во оваа Night Eagle изведба е уште поинтересен.

Night Eagle го истакнува урбаниот карактер на Renegade

Но што е Night Eagle? Па, во суштина – дизајнерски пакет кој уште повеќе го истакнува урбаниот карактер на Renegade, но на начин на кој Renegade Night Eagle заслужено станува специјална едиција.

Приказната започнува со црните детали на екстериерот – црната маска на ладилникот, големите, 18-инчни црни тркала од лесна легура, црните кровни носачи црните елементи околу прозорците и затемнетите задни прозорци.

Секако, тука се и неизбежните (и многу кул) црни значки – логото JEEP на поклопецот на моторот, црните значки Renegade на вратите, како и црната значка Night Eagle на багажникот.

Црно-на-црно и во кабината – и ни се допаѓа!

Сличната црно-на-црно приказна продолжува и во кабината – добиваме црни декоративни елементи околу звучниците, отворите за вентилаци и околу инфозабавниот уред, црн премиум материјал на седиштата и уште неколку други детали. Сè на сè – навистина ни се допаѓа комбинацијата.

Поврзано:   Jeep базиран на платформа на PSA пристигнува наредната година

Плус, некако „во глобала“ ни се допаѓа кабината на Renegade. „Коцкастата“ форма на Одметникот значи дека во кабината има навистина многу простор и преовладува чувство на просторност и светлина. Седењето е комфорно и високо, сите команди се лесни за користење, а ни се допаѓа и 8.4-инчниот UCONNECT мултимедијален уред со навигација и Android Auto и Apple Carplay поврзување.

Воланот е обложен со кожа а менувачот има одлична, топчеста рачка. Менувањето брзини е лесно благодарение на прецизниот од на менувачот, а за оние мрзливите тука е и опцијата за автоматски менувач. Ни се допаѓа и изборот на робустни и издржливи материјали во кабината, а особено ни се допаѓаат и функционалните и практични контроли за главните функционалности.

Придобивките од формата на Renegade продолжуваат и на задната клупа – па има многу простор кон кој лесно се пристапува. Како и кај другите изведи на Renegade, и тука добивме багажен простор со капацитет од 350 литри (кои нараснуваат на скоро 1300 литри со преклопени задни седишта) достапни преку гоооолема петта врата. Плус, има интересна игра во Renegade, а таа се вика „Пронајдете ги сите скриени Jeep ознаки.“

Нов, 1-литарски турбо-бензинец со 120 коњски сили

Ајде сега да зборуваме за новиот 1-литарски турбо-бензинец. Малиот, три-цилиндерски мотор е нов во гамата на FCA и е идеален за вакви апликации. Испорачува 120 коњски сили при 5750 вртежи во минута и 190 Nm вртежен момент од 1750 вртежи во минута.

Во комбинација со мануелен менувач и погон на предните тркала му овозможува на Renegade да забрза до 100 километри на час за 11.2 секунди и да постигне максимални 185 километри на час.

Поврзано:   ПРЕМИЕРА: Jeep го претстави освежениот Compass!

Во реални услови на возење, изненадува леснотијата со која малиот турбо-бензинец го задвижува Renegade. Турбо-бензинецот лесно „крева“ вртежи, а дури и звукот не е лош. Сето ова е проследено со градска потрошувачка од околу 7.5 литри на 100 изминати километри – сосем респектабилно.

А како е со Renegade во град? Еднаш веќе рековме дека Renegade е вистински урбан SUV, а сега само се потврдува тој став. Прегледноста и формата го прават лесен за користење во градскиот метеж, а суспензијата одлично ги впива сите нерамнини од улиците. Немаме никакви замерки ни за возењето на автопат – при брзина од 120 километри на час моторот „врти“ нешто помалку од 3000 пати во минута, па во кабината е комфорно и прилично тивко. А кога ќе „имет снемано“ асфалт, Renegade сосем компетентно се справува со најчестите предизвици.

Вистинскиот дом на Renegade е урбаната џунгла.

Но сепак – колку и да звучи како клише – вистинскиот дом на Renegade Night Eagle е урбаната џунгла, а таму неговиот лик едноставно доминира. Нема модел кој настапува со толку самодоверба и таква екстровертност. На Renegade му прилегаат храбри и екстровертни возачи, бидејќи некако, дури и во гамата на Jeep, Renegade Night Eagle е вистинскиот одметник!

Забелешка: Во моментот на објавување на овој тест, Jeep Renegade може да се добие по специјална, промотивна цена од 15.900 Евра.

Спецификации

Модел: Jeep Renegade 1.0 GSE 120 2WD MT6 Night Eagle
Мотор: 1-литарски турбо-бензинец, 3 цилиндри
Моќност: 120 коњски сили / 5750 вртежи во минута
Вртежен Момент: 190 Nm / 1750 вртежи во минута
Менувач: Мануелен, 6 брзини
0-100 км/ч: 11.2 секунди
Максимална Брзина: 185 километри на час
Должина: 4236 mm
Ширина: 1805 mm (без странични ретровизори)
Висина: 1684 mm
Тежина: 1320 килограми
Меѓуоскино Растојание: 2570 mm
Багажен Простор: 351 – 1297 литри
Потрошувачка: 7.7 литри на 100 километри (измерена, градска)
Цена на основниот модел: Jeep Renegade 1.0 GSE 120 hp FWD MT SPORT – 15.900 Евра
Цена на тестираниот модел: Jeep Renegade 1.0 GSE 120 2WD MT6 Night Eagle – 19.800 Евра (со вклучен промотивен попуст од 1500 Евра во моментот на објавување на овој тест.)
Повеќе Информации: Jeep.mk
Поврзано:   Jeep претстави четири концепти, меѓу кои е и електричниот Wrangler кој се вика Magneto!

Фотографии



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.