Врвната изведба на популарниот сенаменски пикап на Ford ќе доаѓа со 213 коњски сили, 500 Nm вртежен момент и ќе може да вози во вода длабока 85 сантиметри!
Пред да започнеме, вреди да се напомене дека токму Ranger е најдобро-продаваниот пикап во Европа. Raptor изведбата ќе доаѓа со зајакната шасија, супер-компетентна суспензија и 2-литарски турбодизел со две турбини кој испорачува 213 коњски сили и 500 Nm вртежен момент, кои ќе ги испорачува кон сите четири тркала преку 10-брзински автоматски менувач.
Трагот на Ranger Raptor е 150 милиметри поширок од оној кај обичниот модел, а добива и 51 милиметар повеќе дистанца од подлогата. Амортизерите се од Fox и нудат значително подолг од. Поголеми се и сопирачки, како и BF Goodrich пневматиците со дијаметар од 33 инчи и димензии 285/50 R17. Зголемената дистанца од подлогата обезбедува и подобри агли на пристапување и заминување – 32.5 степени на пристапување и 24 степени на заминување. Вкупната дистанца од подлогата е 283 милиметри а Ranger Raptor ќе може да се движи низ вода длабока 850 милиметри.
Возачот ќе може да избере меѓу неколку различни режими на работа на Terrain Management системот – Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mud/Sand, Rock и Baja. Токму Baja режимот е наменет за брзо возење во теренски услови.
„Најважното искуство на Ranger Raptor е колку екстремно можете да го возите надвор од асфалтот, за потоа да се чувствувате како милионер кога ќе се вратите на него“ – изјави Damien Ross, одговорниот инженер за Ranger Raptor – „Сè кај него ги користи веќе софистицираните можности на Raptor и оди неколку чекори понатаму. Од аспект на динамичност и забава, ова е навистина исклучително возило.“
Од Ford кажуваат дека Ranger Raptor ќе троши 8.9 литри на 100 изминати километри и дека ќе може да забрза до 100 километри на час за 10.5 секунди, додека максималната брзина е 170 километри на час. Воедно, Ranger Raptor може да влече до 2500 килограми.