full screen background image
Search

Новиот тригодишен план на Mitsubishi најавува 11 нови или редизајнирани возила!

Откако стана член на Renault/Nissan Алијансата, Mitsubishi е на пат за целосно трансформирање – а со новиот тригодишен Drive For Growth план најавува дури 11 нови или редизајнирани модели!

Со претставување на новиот Drive For Growth план, јапонскиот производител најавува дека ќе лансира неколку нови модели и ќе ги зголеми инвестициите во истражување и развој.

Стратешкиот план има за цел да ги зголеми продажбата и приходите за дури 30 проценти. Ако тоа му успее, Mitsubishi годишно ќе продава дури 1.3 милион возила до 2020, и ќе има годишен приход од 2.5 трилиони јени, односно 22.1 милијарди долари.

Според планот, Mitsubishi ќе инвестира 600 милијарди јени (5.3 милијарди долари) во капитални трошоци, како и истражување и развој. Интересно е што и покрај големите инвестиции, Mitsubishi најавува дека ќе „одржи финансиска дисциплина и ќе генерира позитивен тек на финансиите за време на овој период.“

Што значи сето тоа? Според најавеното, глобално ќе бидат лансирани 11 нови или редизајнирани  модели. Ова ги вклучува и Eclipse Cross како и Xpander. Шест од овие 11 возила ќе бидат целосно нови и Mitsubishi планира да претставува по две нови возила годишно следните три години. Најавија дека ќе лансираат електричен kei-car до 2020, а до крајот на планот очекуваат дека „петте најдобро глобално-продавани модели ќе претставуваат 70% од вкупната продажба на брендот.“

Покрај воведувањето на ноби модели, Mitsubishi најави дека ќе го зголеми присуството во Кина, Јапонија и Соединетите Американски држави. Во Америка ќе ја подобрат мрежата на дилери со цел да ја зголемат продажбата на 130.000 возила годишно до крајот на 2019.

Поврзано:   Mitsubishi подготви темелно освежување за ASX

За сериозноста на планот на Mitsubishi зборува и претседателот на Mitsubishi Motors – Osamu Masako – „Најважната цел ни е повторно да ја изградиме довербата во нашата компанија, а понатаму успешно да лансираме нови возила и да постигнеме финансиско опоравување. Ова ќе бидат основите на нашиот оддржлив раст, кој пак ќе вклучува зголемени капитални инвестиции и трошење во насока на развој на нови продукти.“

Сето ова звучи одлично – се надеваме дека наскоро ќе видиме зголемена активност кај јапонскиот производител, и дека можеби ќе вратат на пазарот некој спортски модел, како што беше Mitsubishi Lancer Evolution!



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.