full screen background image
Search

Koenigsegg ја престави сериската изведба на хипербрзата Regera!

Шведскиот производител ја разоткри сериската верзија од Regera, која претрпела над 3,000 измени за да го подготви хиперавтомобилот за производство, а резултатот изгледа дека ќе го засени дури и моќниот Chiron со своите перформанси.

Koenigsegg за прв пат го претстави концептниот автомобил Regera на минатогодишниот саем во Женева, а во текот на овие 12 месеци од тогаш, производителот собирал нарачки и се подготвувал себе си за производство на моделот.

Како што беше претходно кажано, серискиот модел на Koenigsegg Regera забрзува од 0-100 км/ч за само 2.8 секунди, додека за забрзување од место до бројката од 200 км/ч му се потребни само 6.6 секунди. Забрзувањето од 0-300 км/ч одзема само 10.9 секунди, а бидејќи хиперавтомобилот поминува над 400км/ч, компанијата објави очекувано време од 20 секунди за овој подвиг.

Koenigsegg-Regera-1

Новата Regera не е брза само од место, бидејќи погонот може да испорача вртоглаво забрзување и од високи брзини. За пример, брзо накачување на брзината од 150 км/ч до 250 км/ч трае само 3.9 секунди.

Како сите што знаеме до сега, најзначајната одлика на Koenigsegg Regera е недостатокот на менувач, бидејќи користи нова технологија која компанијата ја нарекува Direct Drive. Од Koenigsegg признаваат дека системот бил комплициран за развој, но вреден. Системот на Regera е уникатен во автомобилскиот свет и обезбедува импресивни забрзувања додека ја намалува традиционалната загуба на сила во преносот.

Koenigsegg-Regera-15

Koenigsegg Regera има маса од 1,590 килограми, заедно со маслото, горивото, течноста во ладилникот и останати течности. Масата на празно возило изнесува 1,470 килограми.

Иако хиперавтомобилот развива максимален вртежен момент од 2,000 Nm и максимална сила од 1,500 кс, тој сепак располага и со модерна технологија. Тоа значи дека не е само тркачки автомобил за на патиштата, туку и возило кое доаѓа со Apple CarPlay со Wi-Fi функционалност, задна камера, како и други луксузни аксесоари. Исто така, Regera располага со функција наречена Autoskin која му овозможува на возачот далечински да ги отвори вратите, предниот поклоцец и задниот поклопец на моторот со онборд хидрауличен систем.

Поврзано:   ПРЕМИЕРА: Koenigsegg Gemera е хиперкрузер со четири седишта!


Отсекогаш Филип се интересирал за дизајнот и перформансите на автомобилите, а во срце му лежат легендарните спортски модели со забавен карактер кои можат да ги совладаат свиоците со огромна брзина.