Баварците го искористија Consumer Electronics Expo да покажат i8 Spyder кој ги изгуби вратите, но добив грст нови напредни технологии кои еден ден ќе пристигнат и кај обичните автомобили!
Целта на BMW беше да прикаже како би можел да изгледа корисничкиот интерфејс на нивните автомобили во иднина. Некои од најважните елементи ес големиот, 21-инчен панорамски дисплеј поставен пред совозачот, целосно дигиталниот, 3D дисплеј во панелот со инструменти, и head-up дисплејот со висока резолуција.
Секако (и очекувано), концептот доаѓа со технологија за автономно возење, а дисплејот пред совозачот може да се користи за видео-телефонија кога автомобилот е во автономен режим. Во овој режим, возачот и совозачот имаат и неограничен интернет пристап. Баварците отидоа чекор понатаму па скоро ги елиминираа сите копчиња и прекинувачи – остана единствено Drive Selector прекинувачот на левата страна на управувачот. Возачот може да избере меѓу три режими – рачен, асистиран и автоматски. Во првиот режим, возачот има целосна контрола врз автомобилот, во вториот режим автомобилот има можност да интервенира во случај на незгода, а автоматскиот режим му ја препушта целосната контрола на автомобилот.
Бидејќи нема прекинувачи, BMW ја претстави најновата генерација на AirTouch технологијата која користи гестикулации за управување со автомобилот. Сензорите се вградени во контролната табла и реагираат на гестикулации на рацете на возачот. Преку овие гестикулации се контролираат екраните, а по потреба постојат два дополнителни прекинувачи на управувачот со кои би се потврдиле инструкциите. Меѓу другите поинтересни технологии, ги издвојуваме и страничните и внатрешните камери кои ги заменуваат класичните ретровизори, и кои според BMW во многу блиска иднина ќе ги видиме и кај обичните модели. Интересно, BMW прикажа и технологии кои се интегрирани со веќе-постоечки уреди – на пример, покажаа BMW i3 кој се паркира самиот, без вие да бидете во него – и сето тоа се контролира преку Apple Watch!
Дополнително, BMW на CES ја прикажа својата визија за Connected платформата, која сега го вклучува Open Mobility Cloud и овозможува поврзување меѓу разни возила вклучени во сообраќајот и овозможува комуникација меѓу нив. Благодарение на оваа комуникација, автомобилите ќе знаат (но и ќе можат да известуваат) за препреки на патот, ризични ситуации, итн. Интересен концепт!