Премиера: Lamborghini Asterion LPI 910-4 – Хибриден супер-спортист со 910 коњски сили! – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Премиера: Lamborghini Asterion LPI 910-4 – Хибриден супер-спортист со 910 коњски сили!

Lamborghini приреди вистинско изненадување во Париз – го претстави хибридниот Asterion кој евоцира спомени на легендарната Miura и нуди хибридна технологија во комбинација со врескачки V10!

Ова е прв обид на Lamborghini да направи plug-in хибрид. Автомобилот не само што нуди многу нова и неочекувана  технологија за брендот, туку и дизајнот е посмирен и сугерира дека Asterion е повеќе гранд туринг возило отколку екстремен супер автомобил како што е Aventador. Лесно се забележливи деталите кои евоцираат спомени на легендарната и незаменлива Miura!

lamborghini-asterion-side

Сепак – да започнеме со името. Asterion е друго име за Минотаурот од грчката митологија – суштеството што е половина човек, половина бик – интересна игра со името на автомобил кој е хибриден. LP означува „longitudinale posteriore“, односно зборува за поставеноста на моторот, I означува „ibrido“, 910 ја означува вкупната сила, а 4 го симболизира погонот на сите четири тркала.

lamborghini-asterion-rear

Asterion го носи 5.2-литарскиот V10 мотор од Huracan, но тој ги придвижува само задните тркала преку 7-степен DSG менувач. Предните тркала ги придвижуваат два електрични мотори, а трет електромотор е поставен во менувачот. Трите електрични мотори имаат вкупна сила од 296 коњски сили а ги „храни“ литиум-јонска батерија. Според Lamborghini, хибридната технологија тежи околу 250 килограми, а перформансите се импресивни – 100 километри на час пристигнуваат за 3 секунди, додека максималната брзина изнесува 320 километри на час.

lamborghini-asterion-interior

Интересен детал е дека автомобилот може да вози само на струја при брзини до 125 километри на час, и во тој случај Asterion е првото (и единствено) Lamborghini со погон на предните тркала. Комбинираната потрошувачка е 4.2 литри на 100 километри, со емисија на штетни гасови од 98 грама CO2 на изминат километар, а автономијата на струја изнесува 50 километри. Сега за сега Lamborghini не најавува дали ќе го пушти Asterion во сериско производство, но со сигурност ќе ја следи реакцијата на јавноста и потенцијалните купувачи.

Поврзано:  Грамофонот Technics SL-1200M7B е направен во соработка со Lamborghini!

Ајде Lamborghini, направете го!



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.