Mercedes-Benz го освежи својот знаменосец – големиот S-Class! – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Mercedes-Benz го освежи својот знаменосец – големиот S-Class!

Врвниот модел на Mercedes-Benz – големата S-Class – го доби своето освежување, а со тоа и дискретно освежен дизајн и грст нови технологии и мотори!

Освежениот знаменосец на Mercedes-Benz ќе пристигне во европските салони во Јули, но веќе ги имаме сите податоци за освежената S-Class која добива новите технологии, нови мотори и сега е чекор поблиску до целосно-автономно возење. Всушност, според Ola Kallenius од Mercedes-Benz, развојот на освежената S-Class е екстремно екстензивен, и со новите можности S-Class останува технолошки пионер.

Сега S-Class доаѓа со изменета маска на ладилникот, нови браници и нови Multibeam LED светла како и нови LED светла на задниот дел, како и мал милион други измени и доработки. Новите браници имаат пошироки отвори за воздух, а новите задни браници се со редизајнирана форма и ја истакнуваат големината и луксузноста на автомобилот. Купувачите добиваат и седум целосно нови дизајни на тркалата – кои се движат во големини од 17 па сè до 20 инчи.

Во кабината освежената S-Class добива нови дисплеи со висока резолуција и дијагонала од 12.3 инчи. Двата дисплеи се под заедничка стаклена покривка и ја нагласуваат „хоризонталноста“ на ентериерот. Новитет се и контролите на управувачот кои се чувствителни на допир, и реагираат на „лизгачки“ движења како кај паметните телефони. Со новата S-Class, Mercedes-Benz воведува и нова генерација клучеви за автомобилот.

Во однос на погонските единици – кај новата S-Class дебитираат и новите линиски шест-цилиндерски мотори на брендот.  S350d 4Matic и S400d 4Matic го добиваат истиот 3-литарски линиски турбодизел со шест цилиндри кој испорачува 286 коњски сили и 600 Nm кај едната верзија, односно 340 коњски сили и 700 Nm кај другата. Секако, погонот е на сите четири тркала, преку автоматски менувач.

Поврзано:  Ова се автомобилите кои ќе се борат за титулата Европски Автомобил на Годината за 2026!

Кај бензинците се истакнува новиот S560 4Matic кој користи нов битурбо V8 кој нуди 470 коњски сили и 700 Nm вртежен момент. Според инженерите на Mercedes-Benz ова е еден од најекономичните V8 бензински мотори во светот и користи 10% помалку гориво од својот претходник. Дел од стратегијата за намалување на потрошувачката е можноста за деактивација на цилиндрите – во одредени ситуации четири од осумте цилиндри може да бидат исклучени благодарение на CAMTRONIC системот. Понатаму, S-Class ќе добие и нови линиски шест-цилиндерски бензински мотори, како и Plug-in хибридна верзија со електрична автономија од 50 километри. Свое деби имаат и новиот 48-волтен Стартер-Алтернатор и новиот електричен компресор.

Како што напоменавме – освежената S-Class сега е чекор поблиску до целосно автономно возење. Ова се должи на надградениот Mercedes-Benz Intelligent Drive систем. Новиот систем за асистенција вклучува DISTRONIC Active Proximity Assist, Active Steer Assist, Active Lane Change Assist, Active Emergency Stop Assist и Active Traffic Sign Assist (многу, многу активни работи). Купувачите ќе  можат да го добијат и Remote Parking Assist системот кој ќе им овозможи да го маневрираат возилото во тесни паркинг места од далечина преку нивниот паметен телефон.

S-Class добива и систем за контра-навалување во свиоци, кој му овозможува на големиот седан да се „навали“ во обратната насока од свиокот за 2.65 степени и со тоа ќе ги намали центрифугалните сили кои патниците ги забележуваат. Патниците добиваат и Concierge услуга, мултифункциска телефонија, како и освежен Burmeister 3D аудио систем со моќност од дури 1520 вати.

За оние кои сакаат уште повеќе моќност од моторите, тука се AMG изведбите во форма на Mercedes-AMG S63 4Matic+ и големиот S65. S63 добива нов 4-литарски битурбо V8 кој нуди 612 коњски сили и 900 Nm вртежен момент. Со овој мотор големито седан забрзува до 100 километри на час за само 3.5 секунди. Стариот 7-брзински менувач е заменет со нов AMG Speedshift MCT 9-брзински спортски менувач. Моторот кај Mercedes-AMG S65 останува истиот огромен V12 турбо-бензинец кој продолжува да испорачува 630 коњски сили и 1000 Nm вртежен момент.

Мајко мила.

Поврзано:  Vuk Manufactur го тјунираше AMG C63 S и му го даде моќниот V8 кој го заслужува

 



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.