full screen background image
Search

Huawei го претстави својот прв автомобил – Seres SF5

Познатиот Кинески производител на паметни телефони – Huawei го претстави своето прво возило, кое ќе се продава под брендот Seres.

Наречен SF5, моделот е кросовер со електричен погон и бензински генератор на електрична енергија. Тој се одликува со хоризонтални LED предни светла, чија светлечка линија продолжува надолу и се поврзува со големиот отвор за вентилација. Браникот нема препознатлива маска, но доаѓа со многубројни мали отвори за воздух.

Гледан од страна, новиот SF5 има компактна форма со меки линии и облини, задскриени рачки на вратите и задни светла во заедничка хоризонтална контура. Што се однесува до димензиите, тој е долг 4700 милиметри, широк 1930 милиметри и висок 1626 милиметри, што во превод значи дека има слични димензии како Audi Q5.

Во кабината се забележува дигитален инструмент панел позади воланот со два краци. Тука се и површини од дрво, металик детали и ротационен преносник на степени. Другите погодности вклучуваат амбиентално осветлување, ѕвездено небо, предни седишта со греење и масажери.

Бидејќи е развиен од страна на Huawei, кросоверот е опремен со мултимедијален систем со висока технологија. Тој инстантно се поврзува со смартфони и автоматски ја префрла музиката и навигацијата. Тука е и технологија за гласовно распознавање, како и аудио систем со 11 звучници и два сабвуфери.

Зборувајќи за звукот, инженерите обратиле посебно внимание на намалувањето на бучавата и вибрациите. Како дел од оваа цел, моделот е опремен со двослојно предно стакло и голема количина на материјал за звучна изолација. Според компанијата, Seres SF5 може да се пофали со бучава од само 38 децибели кога работи во место.

Поврзано:   ТЕСТ: Seres 3 - Достапен и моќен кинески електричен SUV кој поминува 300 километри со едно полнење на батериите!

Зборувајќи за технологијата, новиот кросовер располага со милиметарски брановен радар, ултрасонични сензори и цел асортиман на камери. Тие му овозмоуваат да има прилагодлив темпомат, помош во сообраќај, автоматско итно сопирање, држење во коловозна лента и тревога за опасност од челен судир.

Моделот е погонуван од 1.5-литарски четири-цилиндарски агрегат кој служи како генератор. Тој го храни батерискиот модул, кој пак ги напојува двата електрични мотори со сила од 551 кс и 820 Nm вртежен момент. Ова му овозможува на кросоверот забрзување од 0-100 км/ч за околу 4.7 секунди.

Како последица на ваквата погонска комбинација, SF5 може да патува до 180 км на чисто електрична енергија, како и над 1000 километри во комбиниран режим според новиот европски циклус на возење. Возилото исто така може да се користи и како батерија, која може да дава електрична енергија на сè – од телевизор, па сè до други електрични возила.

Seres SF5 е моментално изложен на автомобилскиот саем во Шангај, а наскоро ќе биде изложен во повеќето салони на Huawei во Кина. Иако делува како интересно возило, не се објавени информации дали ќе се продава и на европските пазари.



Отсекогаш Филип се интересирал за дизајнот и перформансите на автомобилите, а во срце му лежат легендарните спортски модели со забавен карактер кои можат да ги совладаат свиоците со огромна брзина.