Премиера: Mercedes-Benz S-Class Coupé – Ултимативното плутократско спортско купе! – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Премиера: Mercedes-Benz S-Class Coupé – Ултимативното плутократско спортско купе!

Mercedes-Benz ја тргна покривката од нивното uber-купе – кое ќе ја носи ознаката S500 Coupé и ќе нуди 455 коњски сили од својот 4.7-литарски битурбо V8!

Навистина би можеле да зборуваме многу за купе-верзијата на знаменосецот на Mercedes-Benz, но да започнеме од најважното – под поклопецот на моторот се крие битурбо V8 бензинец со зафатнина од 4663 кубни сантиметри, кој испорачува одлични 455 коњски сили, но и монументални 700 Nm вртежен момент! Немаме информации за перформансите, но сигурни сме дека од нив ќе застанува здивот.

Mercedes-Benz S 500 4MATIC Coupé Edition 1 (C 217) 2013

Она за кое веќе знаеме се новите системи на Mercedes-Benz, меѓу кои посебно го издвојуваме Magic Body Control системот со Active Curve Tilting технологија – која на автомобилот му овозможува „навалување“ во свиоците како на возач на спортски моторцикл – систем кој го намалува латералното забрзување на патниците и на патишта со многу свиоци го зголемува комфорот и уживањето како на возачот, така и на патниците.

Mercedes-Benz S 500 4MATIC Coupé Edition 1 (C 217) 2013

Дополнително, оние што сакаат навистина да се издвојат со своето мега-купе кое сигурно ќе чини стотици илјади евра, ќе можат да нарачаат и предни светлосни групи во кои има по 47 Swarovski кристали. Од овие кристали, 17 ги формираат дневните светла (DRL), додека по 30 се задолжени за трепкачите.

Mercedes-Benz S 500 4MATIC Coupé Edition 1 (C 217) 2013

Секако, и на ентериерот е посветено многу внимание, и како што и можеме да очекуваме од еден Mercedes-Benz, користени се само најдобрите и најквалитетни материјали. Mercedes-Benz го истакнува контролниот систем со панел осетлив на допир вграден во централниот наслонувач за рацете, кој функционира на истиот начин како и паметен телефон, и му дозволува на возачот да управува со сите системи во автомобилот на практичен и лесен начин. Ќе се нуди и Heads-Up дисплеј кој ќе проектира информации директно на ветробранското стакло, за возачот да не мора да го одтргнува погледот од патот пред него – со што би се зголемила безбедноста при возењето.

Поврзано:  Ова се автомобилите кои ќе се борат за титулата Европски Автомобил на Годината за 2026!

Цена? Не знаеме, но ако морате да прашате, сигурно не можете да си го дозволите. Тоа е и дел од убавината на еден ваков автомобил, нели?



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.