full screen background image
Search

ОФИЦИЈАЛНО: Ова е темелно-преработениот Lexus IS!

Темелно преработениот седан на јапонскиот бренд добива ревидирана шасија, целосно нов дизајн на екстериерот и оплеменет ентериер.

Пред да зборуваме за визуелните измени, ајде прво да зборуваме за она што се крие под новата кожа на Lexus IS. Платформата на која е поставен е ревидирана и многу од челичните компоненти се заменети со алуминиумски – па вкупната тежина е намалена. Некои од компонентите се меѓу 17 и 20% полесни од старите компоненти кои ги заменуваат. Целата шасија е дополнително надградена за да биде поцврста – а тоа директно резултира со подинамично управување. Новитет се и амортизерите со специјални вентили кои овозможуваат подобрување на комфорот преку „пеглање“ на ситните нерегуларности.

Инаку, иако дизајнот на новиот Lexus IS не е променет „од корен“, сепак новиот модел прави чекори од седум милји во вистинската насока. Всушност, ќе кажеме дека изгледа одлично, и (барем на фотографии) ни е еден од омилените спортски седани кои се достапни на пазарот. Силуетата е типична за спортски седан – долг преден дел, кратки надвисоци напред и позади и краток заден дел кој сугерира динамичност и спортски карактер. Непотребни линии скоро и да нема – едноставно, целиот автомобил изгледа како скулптура. Особено добро изгледа F Sport изведбата која добива уште поагресивни браници, дискретен заден спојлер и големи тркала. Полн погодок!

Кабината нема претрпено толку екстензивни измени – но да бидеме искрени, немаме преголеми забелешки на тоа, поради фактот дека Lexus ги прави меѓу најдобрите кабини на пазарот. Добиваме нов мултимедијален уред со Android Auto и Apple CarPlay функционалности, нови материјали за некои од површините, како и редизајнирани отвори за вентилација. Во ред, признаваме дека измените во кабината не се значителни, но сепак доволно го освежуваат јапонскиот спорски седан.

Поврзано:   Неделно Кино: Битка на спортските седани и купеа!

Во однос на понудата на погонски единици, за купувачите во САД веќе се најавени IS300 со 2-литарски турбо-бензинец со 244 коњски сили, IS300 AWD со 3.5-литарски V6 со 260 коњски сили, како и IS350 so 3.5 литарски V6 со 315 коњски сили. Сега за сега немаме официјални информации околу погонските единици кои ќе се нудат во Европа, но очекуваме дека и понатаму во понудата ќе остане хибридниот IS300h – но би било прекрасно ако Lexus одлучи да ни го понуди и IS300 со 2-литарскиот турбо-бензинец.



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.