full screen background image
Search

Во живо од Сан Франциско: Премира на новиот електричен Audi e-tron

CARclub.mk е во Сан Франциско на премиерата на првиот сериски електричен автомобил на Audi – новиот SUV од Инголштад кој се вика e-tron!

Премирата на e-tron, луѓето од Audi ја објаснуваат вака – можеби не сме први, но сме најдобри. Токму со e-tron, Audi воведува нова ера на мобилност во својата гама – e-tron нуди исклучителна автономија од 400 километри, и тоа според новите WLTP стандарди, нуди беспрекорна рафинираност, врвни перформанси и најмодерна технологија – и сето тоа спакувано во дизајн чија цел е не само уште повеќе да ги подобри перформансите на новиот електричен SUV, туку истовремено да постави стандарди кои Audi и понатаму ќе ги користи кај своите електрични модели.

Новиот e-tron не само што е нов модел за Audi, туку наметна и темелна преработка на две фабрики на германскиот производител. Првата е онаа во Унгарија, каде се произведуваат компонентите за електромоторите на e-tron, додека втората е во Белгија каде се произведуваат батериите но и самиот e-tron. Обете фабрики се темелно преработени, воведени се целосно нови процеси на производство кои ги задоволуваат врвните стандарди на германскиот бренд, а спред она што ни го кажуваат од Audi, планираат до крајот на оваа година да произведуваат околу 20-тина автомобили на час.

Првиот контакт со новиот e-tron е интересен – на прв поглед, e-tron не наликува премногу на конвенционален SUV. Силуетата е долга и прилично ниска, а големите фелни уште повеќе го истакнуваат динамичниот дизајн. Секако, тука се многу од препознатливите дизајнерски елементи, на Audi, но во уникатна и засебна форма која ќе биде карактеристична за идните e-tron модели на брендот. На предниот дел забележуваме голема маска, како и предни светлосни групи со интересни детали. Интересно е што отворите за воздух не се лажни, туку се функционални и се со цел да ја подобрат аеродинамиката.

Всушност, Audi e-tron има најдобар коефициент на отпор на возудхот во својот сегмент. Околу целиот автомобил се обвива интересн карактерна линија која визелно го дели автомобилот на горна и долна целина – долната е подинамична и ги истакнува перформансите на e-tron, додека горната е посмирена и ја нагласува рафинираноста на германскиот електричен SUV.

Поврзано:   Audi подготви специјален Design Edition пакет за моќните S6 и S7

На задниот дел се издвојува интересната линија која ја познаваме од другите понови модели на Audi, но која тука има интересен „потпис“ кој е уникатен за e-tron. Всушност, церемонијата – како што ја нарекуваат дизајнерите на Audi играта која ја играат светлосните групи при отклучување или заклучување на e-tron – е уникатна за e-tron. Слична „церемонија“ има и во кабината.

Кабината е меѓу најмодерните кои сме ги виделе и сите дизајнерски одлуки се донесени во насока на функционалноста. Централната конзола е хај тек, а централниот гребен меѓу возачот е совозачот е отворен па се овозможува лесен пристап до сите ситници кои би можеле да ги оставите во него. Луѓето од Audi го опишуваат e-tron како SUV во кој комфорно ќе собере вкупно петмина, и по тоа што можевме да го видиме воопшто немаме причина да се сомневаме во тоа.

Задолжен за придвижување на e-tron е систем кој вклучува два електромотори (по еден за секоја оска) и ултра-модерен батериски модул со капацитет од 95 kWh. Сето тоа резултира со 100 километри на час за околу 5.5 секунди и максимална брзина од 200 километри на час. Како што веќе напоменавме, според WLTP e-tron ќе има автономија од 400 километри а благодарение на врвната технологија за полнење која е достапна, батериите можат да бидат наполнети до 80% од капацитетот за помалку од 30 минути.

Како што веќе напоменавме, производството е веќе започнато а првите купувачи во Европа ќе ги добијат своите автомобили до крајот на оваа година. Цената во Германија ќе започнува од 79.900 евра.

Поврзано:   Audi подготви специјален Design Edition пакет за моќните S6 и S7

Во следните неколку седмици уште подетално ќе го разгледаме новиот Audi e-tron – ќе зборуваме подетално за батериите, за технологиите и дизајнот, како и за перформансите и сите други новитети кои ги носи. Се надеваме дека наскоро ќе пристигне и во Македонија!

Галерија



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.