Париз 2016: Alfa Romeo ја претстави спортската Veloce изведба на Giulia – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Париз 2016: Alfa Romeo ја претстави спортската Veloce изведба на Giulia

На автомобилскиот саем во Париз, Alfa Romeo ја претстави спортската Veloce изведба од седанот Giulia, која располага со 280 кс и погон на сите четири тркала.

Назнаката „Veloce“ го красеше класичниот модел на Giulietta од пред 60 години, а сега новата генерација е повторно почестена да ја носи истата. Зборот Veloce во превод значи брзо, а токму таква е и оваа изведба, благодарение на нејзината сила која извира од 2.0-литарски бензински агрегат или 2.2-литарски турбо-дизел мотор, двата усогласени со осум-степен автоматски менувач.

Првиот произведува 280 кс при 5,250 вртежи и вртежен момент од 400 Nm од 2,250 вртежи во минута. Тој забрзува од 0-100 км/ч за 5.2 секунди, што е доволно да го смести веднаш под најбрзата Quadrifoglio изведба. Што се однесува до дизелот, тој испорачува 210 кс при 3,500 вртежи и 470 Nm од ниски 1,750 вртежи во минута. Ова е првиот дизелски агрегат од Alfa Romeo кој може да се пофали со целосно алуминиумска конструкција.

Оваа изведба доаѓа со најновиот Q4 систем за погон на сите тркала, кој и дава предност на задната оска, а по потреба испраќа до 60% од силата кон предните тркала. Изложените модели се одликуваат со поспортски браници од страндардната верзија и специјални 19-инчни алуминиумски фелни, како и црни кожни спортски седишта, спортски волан и брони алиминиумски детали во ентериерот.

aawgag

Покрај двете Veloce изведби, тука е и трета “Advanced Efficiency” изведба која ќе излезе во продажба во почетокот од наредната година. Таа е создадена за оние на кои им е најважна економијата на возење и е погонувана од 2.2-литарски дизел агрегат со 180 кс усогласен со осум-степен автоматски менувач. Според Alfa Romeo, новиот член на гамата на Giulia ќе конзумира само 4.2 литри на 100 км, и ќе емитира само 99 г/км CO2 издувни гасови.

Поврзано:  Gilles Vidal си заминува од Renault, се враќа во Stellantis да го води дизајнот на европските брендови

За да ги постигне овие бројки, Giulia AE доаѓа со EGR вентил со низок притисок, воздушно-воден интеркулер, како и специјално прилагоден однос на степените од менувачот и секундарен систем за ладење на моторот. Исто така, Alfa Romeo го приближиле автомобилот до подлогата за 5 милиметри и го опремиле со специјално дизајнирани алуминиумски тракала обвиени во 205/60 R16 пневматици со низок отпор на тркалање.

Оваа штедлива варијанта има коефициент на отпор од само 0.23 и покрај промените за подобрување на економијата, сеуште успева да испорача пристојни перформанси, така што забрзувањето од 0-100 км/ч трае 7.2 секунди, а максималната брзина е 230 км/ч.



Отсекогаш Филип се интересирал за дизајнот и перформансите на автомобилите, а во срце му лежат легендарните спортски модели со забавен карактер кои можат да ги совладаат свиоците со огромна брзина.