Компанијата ја сподели оваа информација, означувајќи го вториот последователен месец во кој е постигнат овој праг, по рекордниот септември со 41.948 испораки.
Во септември, Xiaomi EV оствари пораст на испораките од 209,37 проценти во однос на претходната година, што се должи главно на моделот SU7. Тој официјално беше лансиран во март 2024 година, додека перформансниот модел SU7 Ultra дебитираше годинава во февруари.
Овие модели, заедно со SUV моделот YU7 кој беше претставен во јуни, овозможија брзо позиционирање на компанијата само неколку месеци по нивното воведување.
Компанијата исто така ја зајакна својата заложба за безбедност и иновации, воспоставувајќи нов оддел за развој на следната генерација електрични возила, во кој се вклучени високи лидери од истражувањето и развојот кои директно одговараат пред извршниот директор Lei Jun.






